lördag 20 november 2010

När ska jag få bli pappa då?

Förra helgen firade människorna Fars dag. Alla pappor fick presenter, tex slipsar, strumpor, trisslotter eller kalsonger. Min husse fick en film med en rolig gubbe på. Och så får de tårta och andra goda saker.. människorna alltså.
Då undrar jag, när ska jag JAG bli pappa då? Jag vill också ha en egen dag och få presenter och goda saker. (pannkakstårta kanske?)

För ganska längesen så pratade matte om att det var en söt tjej som jag skulle få träffa och bli kär i, men sen blev det väldigt tyst om den saken. Hon kanske hittade en annan kille? :/
Det är ju lite konstigt, för jag är ju den finaste frallakillen i världen, det är det flera stycken som har sagt!

Matte, kolla här!


Jag vill ha såna här barn!

1 kommentar:

Turidas sa...

Att bli pappa var ju som sagt på gång! Men "något" dök upp som gjorde att vi hoppade över det:-( Det skulle ha varit kul att få bjuda på "pannkakstårta", det lovar jag! Du är ju världens finaste Fralla ändå, valpar eller inte...
/ Matte Bea