söndag 1 maj 2011

Tillbaks

Tillbaks på "banan" efter ett par tre dygn "på rygg" i sängen....om än i lite svagare skick :-) Det tar sin tid för en gammal kropp att återhämta sig.
Påsken avlöpte som sig bör, med ägg,sill,lax,och annat plock. Främmande Lör. och Sön. av barn och barnbarn. Kände mig "klen" på Annandagen, men "pulade" lite med plantor mellan "rygglägen". Jobbade Tis. och gick till jobbet Ons., men orkade bara halvtid, sen var det "kört". Hem och là mig....
Vi har haft det ruskigt kallt nu några dagar. Vill inte gärna gå ut faktiskt. "Vedin" letar upp de soliga platser som till och från finns på altan.
Vet inte om "pojkarna" mina, både 2-och 4-bent, också blivit utslagna som jag blev? För de ligger båda och verkar inte må så bra. Vedin ut och äter gräs, men vill inte ha något annat. i.o.f. inte så ovanligt att han inte äter som jag tycker att han ska :-)
Det ordnar sig nog...Allt för nu,höres / Bea

Inga kommentarer: