måndag 14 november 2011

Kurs bl.a...........

     Åkte med jobbet, till Farsta, på kurs. Åkte tåg t.o.r. egentligen ett väldigt behagligt färdmedel. Vet inte om det "gick in" speciellt mycket i "knoppen",de flesta kurser är ju "korvstoppning"
     Har varit till hälsocentralen och fått en influensavaccination, så nu hoppas jag att jag kan få var frisk LÄNGE!
     En av mina bästa arbetskamrater har slutat sitt jobb. Jag kommer att sakna henne! erkänner att jag är avundsjuk....men G.G...ha det så himla bra!
     Tänk så handikappad man blir när tvättmaskinen inte fungerar!:-( Leif som är händig på det mesta  ska "titta" på den. Om han inte kommer på nå´t fel, så är det nog bara att köpa en ny. ( nu när det närmar sig Jul och allt.... ! )
      Fars Dag firade vi på Lördagen med att gå på "kondis". Fikade med barn och barnbarn.


      Söndagens höjdpunkt blev "Gubbröra", med Bosse Parnevik, på konserthuset. Han har ju under många år, varit suverän på att imitera många olika "goa gubbar".
     Till sist en hälsning från "Radar", en äldre boxergentleman. Äldre herrar brukar ha en förmåga att bli som barn på nytt, så även "Radar" Is på vattenpölar ska knäckas!


     Till vi hörs igen, ha det så bra / Bea

Inga kommentarer: