söndag 5 augusti 2012

TEX..........


    Om det vid något tillfälle i mitt liv hade varit aktuellt med att äga en häst, skulle det ha varit en så´n som Tex.
Jag blev "kär" i honom första ggr. vi träffades och det var när Jennie ( som fodervärd ) tog honom till stallet i Vårvik. Han har helt enkelt "DET".
    När Jennie hade pluggat färdigt och började jobba på sjukhuset, blev det ohållbart att få ihop jobb, familj och häst. Tiden räckte inte till och då gällde det att prioritera :-(
    Tex har nu flyttat till Hudiksvall och vi önskar honom och hans nya familj LYCKA TILL !

Foton Rosi

                               Förhoppningsvis kan det så småningom bli en häst igen ?! :-)
                               Ha det bra / Bea

2 kommentarer:

J. sa...

Finaste häst! Jo, han har det säkert bra, men det är i Söderhamn han bor nu, i Hudik var veterinäsrbesiktningen :)

Hoppas verkligen jag kan ha en egen häst sen!

Bea sa...

Jo, jag kom bara inte ihåg när jag skrev det. Men det är inte så långt mellan de platserna :-)
Kram / ma..