lördag 15 september 2012

NYTT PROJEKT...........

  Leif är på gång igen:-) senaste projektet är att bygga en rök ( för fisk och kött ). Här inspekterar Vedin konstruktionen
 och Radar är inhyrd hantlangare vid bygget.

  Inte mycket som blev som man tänkt sig, med växtligheten, den här sommaren. Men nå´t som jag är nöjd med är Gladiolusen, en av mina favoritblommor. Här har jag plockat in ett par buketter.

   Börjar bli kallt på nätterna nu, så snart får man "göra höst"ute. Inte så skoj när det går åt det hållet :-(Det är bara 3 mån. kvar till Lucia ! huuuum......

   Inga större utsvävningar sedan sist, livet går sin gilla gång......... Vedin och jag önskar er en skön höst !

   / Sköt om er, Bea

1 kommentar:

Kicki sa...

Hej Bea!
Länge sen jag gjorde nåt besök på din blogg, men å andra sidan är du ju inte den flitigaste bloggskrivaren ;-)
Hoppas att allt är väl
Kram/Kicki