måndag 31 december 2012

Slutet på 2012...............

Sängläge i mellandagarna, magsjuka i 3 dagar och 1 dag för återhämtning.
   Men innan dess var vi till Jennie, Andreas, Filip och Alvin på Julafton och åt lite Julmat och delade ut paket.
   Juldagen blev lugn. Det var på Annandagen det brakade lös. Vi åkte till Peter, Anna, Eda och Bodil.
                                                          Eda-Bodil julen 2012
Bjöds på en Indisk köttgryta som smakade bra, klapputdelning på det. När vi sedan kom hem vid 18-tiden kände jag plötsligt en magvärk som jag förstod inte var vanligt magknip. Resten skrev jag om, Hu´va, inte roligt alltså!
    Nu hoppas jag att Nyårshelgen blir en frisk helg. Leif går och håller tummar att han ska klara sig, det hoppas jag också! Leif har hittat en ny sysselsättning...servettvikning




    Skål på er och vill med det önska er ett alldeles fantastiskt NYTT ÅR 2013 / Bea och pojkarna


2 kommentarer:

J. sa...

Gott nytt år!

Kolla min blogg, en film som du nog kommer skratta åt.. :) Kram!

Bea sa...

Hej! tack för senast!
Jo, har tittat på filmen, den var häftig:-) Hoppas jobbskiften går bra i helgen och att du känner dig lite bättre.
Gott Nytt till dig! Vi hörs snart...i alla fall nästa år :-)
/ Ma.....