onsdag 5 april 2017

PÅ SEMESTER..............

               
                               
                                             
                     Hej, Loya heter jag. " Dom" säger att jag ska bo här ett tag. Vi får se hur jag trivs med det!  Än så länge, efter en kväll, en natt och en morgon , känns det helt OK.
           Idag ska vi nog åka en tur i bilen, måste väl få vänja mig vid den, och den för mig, nya buren.
           Fler rapporter kommer !                               Hälsningar från oss på Per Måns.
                                                                                   
Loya efter en lyckad utställning

1 kommentar:

Kicki sa...

Åh! Jag ser att Vedde Vedin har fått somna in. Fy så ledsamt. Alltid lika hemskt att ta beslutet.
Vad hände?
Men jag ser också att en ny lite stjärna tänts.Lycka till med henne!
Tack för din hälsning hos mig.
Ha en skön påsk!