måndag 11 oktober 2010

Grattis Filip, 13 år!

Hej alla människor!
Idag fyller min kompis Filip 13 år.
Filip och jag tycker om att busa jättemycket, det är alltid roligt när han kommer och hälsar på :)
På bilden leker vi i snön för nåt år sedan, jag brottade ner honom, han hade inte en chans!


Idag ska husse och matte åka hem till Filip och fika och JAG får inte följa med!
Det sägs att det är för att de har ett annat djur där, de kallar det för hamster? Den bor tydligen i nån bur och är så liten och ynklig att den kan bli jättejätterädd om jag kommer dit.

Hamster?


Ser ut som en liten råtta tycker jag, hur kan man föredra en råtta i bur framför ett besök av världens bästa fralla?

Så jag får ligga här hemma i min ensamhet och drömma om när Filip och jag ska busa nästa gång.
Och husse brukar sakna mig om han är bort för länge, så de blir nog inte där så länge ;)

Puss från Vedin.

Inga kommentarer: