onsdag 29 december 2010

Mellandagar

    Så märkligt avslaget det har kännts under mellandagarna. Så skönt att "bara vara", inte så många "måsten". Måste inte ens äta känns det som, det gjorde vi ju i Julhelgen ! :-))
    Det snöar fortfarande, om än betydligt färre flingor och snön kommer rakt ner inte på tvären som tidigare.
    Känns som om  jag har "klippkort" på sjukhuset. I dag var det besök igen, den här gången på Ögonmottagningen. Inga större revolutionerande nyheter vad gäller min syn. Kallas åter om c:a 7-8 mån.
    Kors i taket! bakade några kakor i dag! det händer inte ofta kan jag säga. Som jag skrivit tidigare, så är ju vår " lillkille" Vedin dålig på att äta. Men kakor ville han smaka det lilla "monstret". Jodå, visst fick han det......vem kan motstå den blicken !?
    Nu ska vi gå ut i snön en stund, Vedin och jag..........
Vi hörs igen / Bea

Inga kommentarer: