måndag 21 februari 2011

22 Februrari

Det här datumet glömmer jag aldrig. 22 Feb. 2004 blev en vändpunkt i mitt liv. En hel del förändrades under det närmsta året. En lång sjukhusvistelse och efter det rehab. Detta gjorde att sån´t som var planerat fick "läggas på is". Bl.a.en fortsättning på min Boxeruppfödning, vilket också gjorde att vårt liv med boxer avslutades, efter insikten och våndan om att jag inte längre orkade med rasen.
Men livet utan hund fanns ju inte i vår värld. Det var ju också anledningen till att Herr Vedin kom hem till oss. En beskrivning av honom finns på min hemsida
http://www.boxerland.se/turidas under länken VEDIN

En sak har jag lärt mig efter den " resan"..... Ta aldrig något för givet, man vet aldrig vad som händer. Lev idag... i morgon kan det vara för sent.
Må så gott ! / Bea

4 kommentarer:

J. sa...

Känns konstigt att det var så längesen.
För jag minns det så tydligt att det blir jobbigt.
Och just nu i skolan på medicinen så läser vi precis om det, och det kan bli lite jobbigt också.

Men mest är jag ju glad att du finns! Kramar :D

mamma sa...

Tack Jennie !

Vedklyvarns fru sa...

Så sant det du säger.
Va fina ni är på bilden:)

Bea sa...

Tack Jill, men det var väl till att överdriva :-)