måndag 7 februari 2011

Halt

Den här vintern har varit speciell, både vad gäller kyla , snö och halka. Har inte varit ute och gått i halkan alls känns det som!? Jag spänner mig som en fjäder.........
Vedin borde också ha broddar på sina 4 tassar:-), men han kan utnyttja skaren i alla fall. Till mig håller inte den , då är det drygt ska jag säga, att "gå igenom" vart annat steg.


Insnöad brevlåda



Ett glatt besked kom i dag från dotter Jennie. Hon pluggar ju nu och hade sitt första prov, i medicin, förra veckan.  MVG !!!!
GRATTIS Jennie det gjorde du bra !!!!  Firandet består av att plugga till nästa prov, sa hon när jag frågade....  :-)
Ha det bra !  / Bea

3 kommentarer:

Jennie sa...

Ja nu är det kulturrelativism och normativa kulturbegrepp och etnocentrism och sånt som ska fastna i hjärnan.. :)

Kram.

Anonym sa...

......det där är rena "nyset" för mig, förstår inget av det :-). Men din hjärna är ju några år yngre. Är övertygad om att det går bra det,provet också :-)
Kram på dig ! / Mamma

J. sa...

Jag har en ny blogg :)