onsdag 16 mars 2011

Ny vecka igen........

Högtidsstunden i helgen var ju Melodifestivalen, final i Globen. Jodå, FEL låt vann som vanligt:-), ytterligare en "dussinlåt".


Vi har nu, i princip, hunnit klart vårt vardagsrum.
.

Känns helt OK nu, det är svårt att veta att man väljer rätt när man startar.Än så länge har de vita sofforna klarat sig från smutsiga hundtassar.

Vedin har accepterat sin egen fåtölj, duktig kille!
Leif kommer att få lite mer tid över framåt vår och sommar.Det kommer både Vedin och Leif att uppskatta, jag också förstås!
Projekt på gång nu är fönsterputs och byte av jord på alla blommor. Hoppas på att solen ska kunna värma så pass på altanen, att jag kan hålla till där ute och " grisa ner". Jag vill att det ska bli vår nu!!!
Ha det gott! / Bea

1 kommentar:

J. sa...

Jag tycker Vedde ser lite olycklig ut ändå... han vill nog helst ligga i nya sofforna tror jag!