onsdag 25 augusti 2010

Vedde gästbloggar



Hej!

Jag heter Vedin, men min husse och matte brukar kalla mig Vedde. Jag är världens finaste Franska Bulldog. Ibland säger de att jag är en "fralla", det tycker jag är väldigt märkligt eftersom fralla är nåt som människor äter, gärna med ost och paprika på.

Jag tycker om att busa och sova, och när jag busar och sover så snarkar jag. En del människor fnissar lite åt mitt snarkande, men då bara fnyser jag åt dem.

Ibland kommer Jennie och hälsar på, henne tycker jag om, fastän hon kallar mig "Korven". Det är ju också nåt som männsikor brukar äta... De är roliga de där människorna.
Jag skulle också vilja äta korv, det är gott, men min matte och husse tycker att jag ska äta "hundmat". Det gör jag sällan, helst aldrig, fast ibland LURAR de mig, och lägger hundmaten inuti nåt gott, tex pannkakor eller köttfärs.

Jag sa att jag ville ha en snygg bild på mig själv, och då blev det den där där uppe!
 För sjutton, jag var ju bara en liten valp där.
Nåja, jag ska nog se till att det kommer fler bilder på mig, som visar hur snygg jag är NU.

Puss och snark, vi hörs!

/Vedin

Inga kommentarer: