onsdag 15 september 2010

15 September

Vaknade i morse med insikten om att jag var 1 år äldre igen. Knappast nå´t att fira... men ett paket låg på köksbordet!
 Innehåll... konsertbiljetter! Min "gubbe" vet vad jag uppskattar!
Nu har vi 3 konserter inbokade, Owe Törnqvist, 3xS med Björn Kjellman och Christer Sjögren m. Elisabeth Andreasen... Det är mycket nu :-)
Till jobbet idag kom ett blombud med en bukett. 3 röda rosor från Leif,  sååå gulligt! Har tänkt att vi ska träffa barn o barnbarn i helgen.

Vedin ger mig gråa hår, fler än jag redan har :-) Idag äter han inte igen! Ja, jag vet att det inte är nå´t att bry sig om, men det irriterar mig. Han är pigg för övrigt och ser inte ut att må dåligt av sina självvalda "svältdagar".
Snart är det kväller, ska kolla på IDOL. Vi hörs / Bea

4 kommentarer:

Tinka sa...

Grattis grattis..ja visst känns det som om dom duggar tätt nu födelsedagarna,,,,,snart pension HÄRLIGT!! kram kram från oss i torpet

Bea sa...

Tack o bock Tinka!!
Nja....pensionsdagen känns låååångt bort !
Sköt om dig och "flickorna" / Kram, Bea

Peter sa...

Grattis på födelsedagen Mamma! Vi får höras om att träffas i helgen.

Bea sa...

Tack Peter för Grattis!!! :-)
Vi får höras framåt helgen. Hälsa dina flickor / Mamma