söndag 11 september 2011

Utställning, en strålande sensommar-/höstdag


Otto och Radar.
     Efter mycket "om och men" kom vi, Rosi och jag tillsammans med "Otto" och "Radar" iväg på Lördagmorgon till Gimo på SKK-utställning. "Otto" skulle ställas ut i Ökl och "Radar" fick följa med som support.Tror det var 48(!?) "frallor" anmälda... mycket "godis"
Att titta på! Men det bästa "godiset" har jag ändå hemma :-)
      Hann titta en snabbis på Boxer också. Det är många år sedan jag fick ge upp rasen, så det var inte många ,varken hundar eller mäniskor, som jag kände igen. Kunde i alla fall konstatera att "Boxer är ändå Boxer" i alla lägen, hunden med stort H.
Tack Rosi för foton!
Exempel på godis i ringen.

och utanför!Otto är en riktig sköning,här i knät på mig.

      Hörs igen! till dess "ha det bra" / Bea

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för en trevlig tur!
Vi hörs!
Rosi&Grabbarna

Bea sa...

Ja, visst blev det en bra dag till slut!
Bilder kommer......
Hälsa "grabbarna/ Bea